.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دو کلمه حرف حساب از نماینده گلستانی در سفر رئیس جمهور ؛
به جای انتقال آب خزر برای صنایع سمنان ، صنایع را در اینجا فعال کنید
شمال نیوز : قره‎خانی ادامه داد: از حضور رئیس جمهور به استان گلستان قدردانی می کنیم و این مهم را یک موقعیت طلایی می‎دانیم اما حقیقتی هم وجود دارد که نشان می‎دهد شاخص‎های گلستان شاخص مطلوبی نیست و ما در نقطه آخر قرار داریم و با این شاخصه‎ها نمی‌شود استان را بالا بُرد.....
به جای انتقال آب خزر برای صنایع سمنان ، صنایع را در اینجا فعال کنید

شمال نیوز:  نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه توجه جدی به استان گلستان صورت نگرفت، گفت: شاخص‎های گلستان شاخص مطلوبی نیست و ما در نقطه آخر قرار داریم.

به گزارش شمال نیوز ، اسدالله قره‎خانی در شورای گفت‎وگوی دولت با بخش خصوصی استان گلستان که با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: خواسته این جمع نشانه می‎دهد جهت‎گیری فعالیت اقتصادی و تولید ما چیست و سطح آن در چه حدی است.

وی با بیان اینکه جایگاهی که ما قرار داریم در شأن استان گلستان و مردم آن نیست، افزود: اگر در منطقه کویری و دوردست قرار داشتیم و از پتانسیل، امکانات و نیروی متخصص محروم بودیم شاید وجود چنین شرایطی عادی بود اما همه پتانسیل‎های توسعه در استان وجود دارد و برای چند کیلومتر راه‎آهن عریض چهار سال معطل هستیم.

*متأسفانه توجه جدی به استان گلستان صورت نگرفت/ به‎جای انتقال آب می‎توان صنایع را در همین استان مستقر کرد

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه توجه جدی به استان گلستان صورت نگرفت، اذعان کرد: انتظار ما از دولت تدبیر که تمام مردم ما با تمام توان ایستادند بیش از این بود.

قره‎خانی ادامه داد: از حضور رئیس جمهور به استان گلستان قدردانی می کنیم و این مهم را یک موقعیت طلایی می‎دانیم اما حقیقتی هم وجود دارد که نشان می‎دهد شاخص‎های گلستان شاخص مطلوبی نیست و ما در نقطه آخر قرار داریم و با این شاخصه‎ها نمی‌شود استان را بالا بُرد.

وی با بیان اینکه 200 کیلومتر زمین‎های لم‎یزرع در حاشیه شمالی داریم و دریای خزر در استان قرار دارد، بیان کرد: اگر قرار است استقرار صنایع در استانی دیگر قرار بگیرد و از آب خزر استفاده شود چرا در همین استان انجام نشود؟، در واقع به‎جای انتقال آب می‎توان صنایع را در همین استان مستقر کرد.

* زمانی با یک سیاست‎گذاری توسعه کشت پنبه متناسب با اقلیم استان 60 الی 70 کارخانه در استان گلستان راه‎اندازی شد

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در زمان قبل از انقلاب در چندین استان خشکسالی و بیکاری رخ داد اما با یک سیاست‎گذاری توسعه کشت پنبه متناسب با اقلیم را در استان ترویج دادند و 60 الی 70 کارخانه راه‎اندازی کردند طوری‎که سرریز بیکاری چندین استان به گلستان آمد، در واقع امروز هم باید همین سیاست‎گذاری را انجام دهیم.

قره‎خانی با بیان اینکه در گذشته دغدغه داشتیم وقتی 60 هزار تن توتون، تنباکو و ... وارد می‎شود 20 درصد آن از کشاورز ایرانی خریداری شود، ابراز کرد: این وضعیت موجب می‎شد توتون مردم ماه‎ها باقی می‎ماند و مطالبات کشاورزان با وقفه پرداخت می‎شد اما امسال با اِعمال سیاست‎های جدید در زمین‎های کشاورزی مردم توتون‎ها را خریداری می‎کردند که این نتیجه سیاست و اقدام درست بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.